Αναγνώστες

Γιατὶ τὸ ξέρω· πιὸ βαθιὰ κι ἀπ᾿ τὸν πηχτὸν ἀστρόφως, κρυμμένος σὰν ἀετός, μὲ περιμένει, ἐκεῖ ποὺ πιὰ ὁ θεῖος ἀρχίζει ζόφος, ὁ πρῶτος μου ἑαυτός... ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2017

ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ





Ποτέ δεν θέλησα να μοιάσω σε κανέναν.
Θέλω να πάω στον ουρανό με τα δικά μου μέσα
διότι μετά ο Θεός πάντα θα προκρίνει τα ελαττώματά μου.
Θα σε περιφρονούσα αν μου έμοιαζες:
ο άσπρος κρίνος ουδέποτε μιμήθηκε τις πασχαλιές.
Ω θεία η ηδονή να γίνεσαι ο εαυτός σου!
Η πραότητα ήταν το μοναδικό μου υπόδειγμα.
Ο άσπρος κρίνος μού ’χει δώσει το αγνότερο φιλί του
όταν ένιωσα τόσο αδύναμη όσο και ο Θεός.
Ο ουρανός θα έχει τα ακριβή χαρακτηριστικά του προσώπου μου
την ημέρα που θα πρέπει ν’ ανασυστήσω την όψη μου,
για να μην καταχρασθώ των ουρανών την αγαθότητα.
Είμαι πολύ αδύναμη ακόμα για να πεθάνω·
πρέπει να είσαι τέλειος για ν’ αξίζεις τον θάνατο.


http://alonakitispoiisis.blogspot.gr/
Μετάφραση: Γιώργος Κεντρωτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: